Často kladené otázky

Rozhodli jste se pro nákup u nás? Děkuje!
Aby vše probíhalo co nejlépe a k Vaší spokojenosti jsme si připravili seznam nejčastějších otázek a odpovědí na ně.

Pokud se ale přeci jen Vaše otázka v seznamu níže neobjeví, neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktujte nás

Objednávka a produkty

Proces objednávky je snadný a skládá se pouze z několika málo kroků.

  1. Na stránce zboží stačí zvolit požadovaný počet kusů a kliknout na tlačítko „Přidat do košíku“
  2. Po přidání všech položek do košíku stačí přejít na stránku košíku v případě potřeby můžete také v pravém panelu košíku přidat slevový kód.
  3. Kliknete na tlačítko „Přejít k pokladně“
  4. Na stránce pokladny doplňte fakturační a doručovací údaje, v pravém panelu pak vyberte požadovaný způsob platby a dopravy.
  5. Přečtěte si a odsouhlaste obchodní podmínky.
  6. Klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku“

A to je vše, objednávka je dokončena a Vy se můžete těšit na brzké doručení zboží.

Ověření plnoletosti probíhá před vydáním zásilky adresátovi. Osobám mladším 18 let, nebo jiným osobám, než je adresát, nebude zásilka vydána. Pouze v případě vrácení zásilky z důvodu neověření plnoletosti adresáta si vyhrazujeme právo požadovat náhradu nákladů za vynaložené poštovné.

Slevový kód můžete aplikovat na stránce „košík“ vložením kódu kuponu do pole nahoře v pravém panelu a kliknutím na tlačítko „Použít kupon“

V tomto případě nás prosím kontaktujte a my uděláme maximu pro to, abychom zodpověděli Vaše otázky.

Stav své objednávky můžete sledovat prostřednictvím odkazu v emailu s potvrzením objednávky. Po odeslání zásilky pak na webových stránkách přepravce.

Potvrzení o objednávce zasíláme vždy, ve většině případů dorazí během pár minut do vaší emailové schránky. Pokud se tak nestane zkuste prosím vyčkat (maximálně 15 minut) a zkontrolovat složku SPAM na Vašem emailu.

V případě potřeby udělat v objednávce úpravu nás prosím kontaktujte.

Doprava a platba

V případě objednávky do 13:00 probíhá doručení z pravidla do 3 pracovních dnů.

V současné době abychom byli schopni ověřit plnoletost zákazníka zasíláme zboží pouze Zásilkovnou a to jak na adresu, tak i na výdejní místa.

Ceny pro dopravu jsou následující:

Zásilkovna – na výdejní místo

  • Při hmotnosti zásilky do 2kg: 69,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 2kg a do 8kg: 149,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky od 8kg maximálně pak do 15kg: 199,- Kč

Zásilkovna – doručení na adresu

  • Při hmotnosti zásilky do 2kg: 99,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky od 2kg: 159,- Kč

Cena dopravy se Vám vždy zobrazí na stránce „pokladna“ při výběru způsobu doručení.

V současné době podporujeme následující možnosti platby:

  • Platba na dobírku
    (je účtován poplatek 29,- Kč)
  • Platba na bankovní účet
    (platba na účet: 131-3069500277/0100 jako VS uveďte číslo objednávky)
  • Platba online kartou
    (platba prostřednictvím platební brány Comgate)

Při platbě bankovním převodem peníze zasíláte na náš účet vedený u Komerční banky:
131-3069500277/0100

Jako variabilní symbol pak použijete číslo Vaší objednávky.

Vygenerovaný platební odkaz je platný 30 minut po vytvoření objednávky.

Doporučujeme tedy zkontrolovat zda-li máte ve své bance povoleny platby kartou online a také dostatečně vysoké limity.

V případě že ani toto nepomůže můžete nám napsat o změnu způsobu úhrady na bankovní převod, či dobírku.

Reklamace

Zboží odesíláme vždy pečlivě zabaleno a garantujeme Vám tak že zásilka dorazí v pořádku a vy si vychutnáte svůj oblíbený drink.

Garance však platí pouze při oznámení ať již telefonicky nebo emailem v den doručení zásilky.

Pokud zásilka nese známky poškození, nepřebírejte ji prosím a kontaktujte nás. Zajistíme nápravu situace k Vaší spokojenosti.

Pokud by se náhodou stalo že zboží nedorazí v pořádku, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat a to ať již telefonicky nebo emailem. Pozor však na to že garance nerozbití se vztahuje pouze na oznámení učiněná v den doručení/vydání zásilky.