Často kladené otázky

Rozhodli jste se pro nákup u nás? Děkuje!
Aby vše probíhalo co nejlépe a k Vaší spokojenosti jsme si připravili seznam nejčastějších otázek a odpovědí na ně.

Pokud se ale přeci jen Vaše otázka v seznamu níže neobjeví, neváhejte nás kontaktovat.

Kontaktujte nás

Objednávka a produkty

Proces objednávky je snadný a skládá se pouze z několika málo kroků.

  1. Na stránce zboží stačí zvolit požadovaný počet kusů a kliknout na tlačítko „Přidat do košíku“
  2. Po přidání všech položek do košíku stačí přejít na stránku košíku v případě potřeby můžete také v pravém panelu košíku přidat slevový kód.
  3. Kliknete na tlačítko „Přejít k pokladně“
  4. Na stránce pokladny doplňte fakturační a doručovací údaje, v pravém panelu pak vyberte požadovaný způsob platby a dopravy.
  5. Přečtěte si a odsouhlaste obchodní podmínky.
  6. Klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku“

A to je vše, objednávka je dokončena a Vy se můžete těšit na brzké doručení zboží.

Ověření plnoletosti probíhá před vydáním zásilky adresátovi. Osobám mladším 18 let, nebo jiným osobám, než je adresát, nebude zásilka vydána. Pouze v případě vrácení zásilky z důvodu neověření plnoletosti adresáta si vyhrazujeme právo požadovat náhradu nákladů za vynaložené poštovné.

Slevový kód můžete aplikovat na stránce „košík“ vložením kódu kuponu do pole nahoře v pravém panelu a kliknutím na tlačítko „Použít kupon“

V tomto případě nás prosím kontaktujte a my uděláme maximu pro to, abychom zodpověděli Vaše otázky.

Stav své objednávky můžete sledovat prostřednictvím odkazu v emailu s potvrzením objednávky. Po odeslání zásilky pak na webových stránkách přepravce.

Potvrzení o objednávce zasíláme vždy, ve většině případů dorazí během pár minut do vaší emailové schránky. Pokud se tak nestane zkuste prosím vyčkat (maximálně 15 minut) a zkontrolovat složku SPAM na Vašem emailu.

V případě potřeby udělat v objednávce úpravu nás prosím kontaktujte.

Doprava a platba

V případě objednávky do 13:00 probíhá doručení z pravidla do 3 pracovních dnů.

V současné době abychom byli schopni ověřit plnoletost zákazníka zasíláme zboží pouze Zásilkovnou a to jak na adresu, tak i na výdejní místa.

Dále je take zboží zaslat s ověřením plnoletosti také k Vám na adresu přepravní službou Messenger

Ceny pro dopravu jsou následující:

Zásilkovna – na výdejní místo

  • Při hmotnosti zásilky do 2kg: 69,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 2kg a do 4kg: 99,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 4kg a do 10kg: 129,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky od 10kg maximálně pak do 15kg: 199,- Kč

Zásilkovna – doručení na adresu

  • Při hmotnosti zásilky do 2kg: 99,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 2kg a do 10kg: 159,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky od 10kg maximálně pak do 20kg: 249,- Kč

Messenger – Doručení na adresu

  • Při hmotnosti zásilky do 6kg: 249,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 6kg a do 9kg: 285,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 9kg a do 12kg: 360,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky nad 12kg a do 15kg: 445,- Kč
  • Při hmotnosti zásilky od 15kg maximálně pak do 20kg: 520,- Kč

Cena dopravy se Vám vždy zobrazí na stránce „pokladna“ při výběru způsobu doručení.

Abychom zajistili bezpečné doručení každé zásilky, může se stát, že u většího množství specifických lahví nebo těžších produktů dojde k omezení některých způsobů dopravy. Pokud tedy nevidíte svou oblíbenou možnost, je to jen kvůli tomu, že daný typ dopravy by nemusel zvládnout objednávku doručit. Nabízíme vždy takové způsoby, které jsou pro danou objednávku vhodné.

V současné době podporujeme následující možnosti platby:

  • Platba na dobírku
    (je účtován poplatek 29,- Kč)
  • Platba na bankovní účet
    (platba na účet: 131-3069500277/0100 jako VS uveďte číslo objednávky)
  • Platba online kartou
    (platba prostřednictvím platební brány Comgate)

Při platbě bankovním převodem peníze zasíláte na náš účet vedený u Komerční banky:
131-3069500277/0100

Jako variabilní symbol pak použijete číslo Vaší objednávky.

Vygenerovaný platební odkaz je platný 30 minut po vytvoření objednávky.

Doporučujeme tedy zkontrolovat zda-li máte ve své bance povoleny platby kartou online a také dostatečně vysoké limity.

V případě že ani toto nepomůže můžete nám napsat o změnu způsobu úhrady na bankovní převod, či dobírku.

Reklamace

Zboží odesíláme vždy pečlivě zabaleno a garantujeme Vám tak že zásilka dorazí v pořádku a vy si vychutnáte svůj oblíbený drink.

Garance však platí pouze při oznámení ať již telefonicky nebo emailem v den doručení zásilky.

Pokud zásilka nese známky poškození, nepřebírejte ji prosím a kontaktujte nás. Zajistíme nápravu situace k Vaší spokojenosti.

Pokud by se náhodou stalo že zboží nedorazí v pořádku, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat a to ať již telefonicky nebo emailem. Pozor však na to že garance nerozbití se vztahuje pouze na oznámení učiněná v den doručení/vydání zásilky.